یزدفردا: رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: با آغاز تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری شهردار تهران به عنوان کاندیدا باید مرخصی بگیرد.

به گزارش یزدفردا: مهدی چمران پیش از آغاز دویست و چهل و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تشریح دستور کار جلسه امروز در جمع خبرنگاران گفت: در ابتدا سه لایحه که از سوی شهرداری تهران ارسال شده است شامل ایجاد سازمان زنان، اصلاح تعدادی از اساسنامه شرکت‌ها و یک فوریت یک مورد فروش ملک که ابتدا یک فوریت آن بررسی و پس از آن به کمیسیون‌ها ارجاع و نهایتا در صحن شورا قرار می‌گیرد، در دستور کار جلسه امروز قرار دارد.

وی درخصوص کاندیدا شدن شهردار تهران در انتخابات ریاست‌جمهوری و روند نظارتی شورا درخصوص شائبه استفاده از منابع شهرداری در حوزه تبلیغات گفت: وضعیتی که در حال حاضر داریم پیشتر دو بار تجربه کرده‌ایم به شکلی که یک بار شهردار تهران رئیس‌جمهور شد. در چنین شرایطی شهردار مرخصی می‌گیرد و این مرخصی را کتبی اعلام می‌کند و یکی از معاونین شهردار به عنوان جانشین وی معرفی و کار‌ها را دنبال می‌کند.

رئیس شورای شهر تهران افزود: در مسائل تبلیغات نیز هیچ‌گونه دخالتی شهرداری در انتخابات برای فردی ندارد. تبلیغات برای دعوت مردم برای شرکت در انتخابات و تبلیغات عمومی توسط شهرداری انجام می‌شود که کار مناسبی است، ولی این تبلیغات برای فرد خاصی نیست و هر فردی باید شخصاً در این حوزه ورود پیدا کند.

وی تاکید کرد: مرخصی شهردار تهران باید از زمان آغاز تبلیغات انجام شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا